1.
Ile razy zdarzyła się Wam sytuacja w której marnowaliście czas czekając w domu na listonosza, kuriera czy doglądając osobę, która naprawia Wam pralkę lub inny sprzęt w domu?
Asystent Personalny może poczekać i zająć się tym za Ciebie. Stanie w kolejkach na poczcie lub w Urzędzie? Większość klientów www.brandassist.pl dawno o tym zapomniała.
Sprawdź: http://brandassist.pl/lifeassist/
2.
Prowadząc firmę wiecie, że zdarzają się czynności które powtarzają się systematycznie np. odbieranie telefonów lub maili na które trzeba w identyczny sposób odpowiedzieć lub przekierować do odpowiedzialnych za daną rzecz osób. Czasami trzeba przygotować dokumenty, prezentacje lub przetłumaczyć szybko tekst. Można oczywiście zatrudnić do tego dodatkową osobę, ale po co skoro inni korzystają już z Asystenta który pomaga w usprawnieniu organizacji biura?
Sprawdź: http://brandassist.pl/oferta/
3.
Po całym dniu pracy ostatnią rzeczą jaka przychodzi Wam do głowy są obowiązki domowe: podlewanie kwiatów, wyprowadzenie psa, przywiezienie rzeczy z pralni (lub do pralni), prasowanie, odebranie dzieci ze szkoły, poskładanie ubrań, zrobienie zakupów do domu…wiedzieliście, że tym może zająć się Asystent Personalny?
Sprawdź: http://brandassist.pl/lifeassist/
4.
Organizujecie imprezę w biurze lub w domu. Jeżeli nie robicie tego pierwszy raz z pewnością wiecie, że jest to pracochłonne i stresujące zadanie. Znalezienie odpowiednich dekoracji czy kwiatów, wysyłanie zaproszeń (listownie i mailowo), rezerwacja stolików, organizacja jedzenia, przygotowanie upominków, negocjowanie biletów na wydarzenie, sporządzenie prezentacji zdjęć, organizacja fotografa itd. Ponad to, wykonanie masę telefonów, przejrzenie kilkudziesięciu stron internetowych oraz forów.
Asystent organizacji imprez oraz Asystent Personalny – w przeciwieństwie do Ciebie - ma na to czas.
Sprawdź: http://brandassist.pl/oferta/
5.
Prowadzicie samodzielnie biznes? Żyjecie pracą, a praca zabiera Wam nawet prywatny czas. Stres narasta. Pomimo tego że robicie więcej, nie widzicie wyników swoich działań. Niewielu zdaje sobie sprawę z tego jak bardzo pracochłonne może być prowadzenie serwisów społecznościowych marki albo rekrutacja odpowiedniego pracownika do firmy. W przypadku social media jest to wyszukanie ciekawych informacji, stworzenie własnych materiałów, zaprojektowanie grafiki, stworzenie dobrej reklamy itd. To wszystko zabiera za dużo czasu. Zadania HR? Samo obdzwonienie i wstępne rozmowy z kandydatami to często zmarnowane godziny. Osoba, która samodzielnie prowadzi biznes nie może sobie pozwolić na takie sytuacje. Asystent serwisów społecznościowych skutecznie zajmie się Waszym Facebookiem czy Twitterem, a Asystent Personalny przeprowadzi pierwsze działania rekrutacyjne będąc z Wami w stałym kontakcie.
Czy już rozumiecie dlaczego coraz więcej osób na świecie korzysta z usług asystenckich?
Pierwsze o czym mówią osoby, które pracują z asystentami to oszczędność czasu i pieniędzy. Nie martwią się o formalności związane z księgowością czy nie muszą płacić za telefony służbowe. Tak zwana „prawa ręka” to inwestycja, która zwraca się bardzo szybko i rzeczywiście daje szersze możliwości rozwoju osobistego oraz firmy.